با ارزش ترین چیزها!

با ارزش ترین چیز در زندگی این نیست که چه چیزهایی را داریم؛ بلکه این است که چه کسانی را داریم.


پائولو کوئلِیو

یادگار!

گلهای زیبایی که زیرِ درختانِ باغهای جاغرق ( روستای ییلاقیِ منطقه طرقبه مشهد) روییده بودند!


هرگز!

هرگز با احمق ها بحث نکنید.     آنها اول شما را تا سطح خودشان پایین می کشند،
    بعد با تجربه ی یک عمر زندگی در آن سطح، شما را شکست می دهند!
   

مارک تواین

حکایتیه ها!

خب اینم یک راهشه !

اونا باهاس پا جلو بذارن اما خب وقتی نمیذارن بذار بقیه فکر کنن که اونا اون کارُ کردن !

شاید گشایشی شد !

پس خودم دست بکار میشم !

تازه یک قدم هم جلوتر میرم و درخواستشون رو هم رد میکنم ! این یکی رو به دلیل اینکه قدش کوتاهه ! اون یکی هم که چاقه ! واه واه اینو سبیل که مالِ دهه پنجاهه ! عقب مونده !کی اصلا زنِ اینا میشه ؟! من؟! عمرا!!

من این رو اصلا قبول ندارم که هر چیزی جای خودش رو داره !

یعنی چی که باید یک جا فاعل باشی و یک جا منفعل؟!

اصلا کلا آدم باید فاعل باشه !

حالا بقیه هر چی میخوان بگن !خب بگن !

من کارِ خودم رو میکنم !


برگی از دفتر خاطراتِ یک دیوانه!

هرگونه شباهتِ تصویر با نویسنده خاطره فوق کاملا غیرِ تصادفی است!


آفت!

میگن:

طرف دندونش درد می کرده میره دکتر میگه:

همه رو بکش بجز اونی که درد می کنه !

دکتر میگه چرا ؟
میگه: بذار مثل سگ تنها بمونه !

.

.

.

یک رفیق داریم خداییش عین همین طرفه ! حیف داره کلآ میره !