تا بوده ظاهرا همین بوده !

دروغ هم مثل خیلی دیگر از احتیاجات روزمره اجتماع ما انواع و اقسام دارد نوع اول دروغ این است که: من دروغ می گویم. من می دانم که دروغ می گویم. ولی شما نمی دانید که من دروغ می گویم این یک دروغ طبیعی است که در همه ی کشورها هم همینطور است نوع دوم دروغ این است که: من دروغ می گویم.من می دانم که دروغ می گویم. شما هم می دانید که من دروغ می گویم این دروغ هم باز قابل هضم است نوع سوم دروغ این است که: من دروغ می گویم. من می دانم که دروغ می گویم. شما هم می دانید که من دروغ می گویم. من هم می دانم که شما هم می دانید که من دروغ میگویم !!! این احمقانه ترین نوع دروغ است. دروغی که همه می دانند و کسی را فریب نمی دهد و فقط گوینده را مفتضح می کند و مردم را عصبانی :ولی ازاین نوع دروغ مفتضحانه تر و احمقانه تر هم وجود دارد نوع چهارم دروغ این است که: من دروغ می گویم. من می دانم که دروغ می گویم. شما هم می دانید که من دروغ می گویم. من هم می دانم که شما می دانید که من دروغ می گویم. شما هم می دانید که من هم می دانم که شما هم می دانید که من دروغ می گویم !!!! امروزه درکشور ما در اغلب زمینه ها این نوع دروغ رایج شده و هر که را در این رشته از دروغ بیشتر دست داشته باشد استادتر و سیاستمدارتر می شناسند

* در شماره 9 مجله هفتگی *توفیق* درسال *1350* آقای *دکتر عباس توفیق* مطلبی درباره دروغ در بخش ته مقاله نوشته بود که عینا در بالا نقل شد! به نام انواع دروغ !

 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

ترکا در همین رابطه یه مثل دارن که میگه : هرچی کمتر بهش بیشتر فک کنیُ بیشتر ناراحتیت کمتر میشه

نظر فلسفی سنگینی بود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد