الکی میگم باور نکنی!

من فقط عاشق اینم حرف قلبت بدونم

الکی بگم جدا شیم تو بگی که نمیتونم

من فقط عاشق اینم بگی از همه  بیزاری

دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم

اینقدر زنده بمونم تا بجای تو بمیرم

من فقط عاشق اینم روزایی که با تو تنهام

کار و بار زندگی ام رو بذارم برای فردام

من فقط عاشق اینم وقتی از همه کلافه ام

بشینم یه گوشه دنج موهای تورو ببافم

عاشق اون لحظه ام که پشت پنجره بشینم

حواست به من نباشه دزدکی تو رو ببینم

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم   اینقدر زنده بمونم تا بجای تو بمیرم

من فقط عاشق اینم عمری از خدا بگیرم   اینقدر زنده بمونم تا بجای تو بمیرم 

امروز توی جاده این ترانه دلنشین رو گوش میدادم خواستم با دوستان لذتش رو تقسیم کنم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آناکارنینا سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.anacarnina.blogsky.com/

بیت آخرش دیوانه میکند. انقدر زنده بمونم... تا به جای تو بمیرم...

البته گوشه دنجش و دزدکی دیدنش هم کم از اونی که گفتین نداره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ


انتخاب فوق العده ای هست
خوندن و نوشتن بعضی چیزا برای هزارمین دفعه لذتی معادل ۱۰۰۰ برابر دفعه اول داره
جدا کییییییف کردممرسی

لطف شما کم نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد