خیط شدم

 

خب گاهی پیش میاد 

اینروزا برای من بیشتر اتفاق میفته 

همین خیط شدن رو میگم 

امروز درست و حسابی خیط شدم 

و باید یه جوری با خودم کنار بیام دیگه 

انگار یک سال دیگه باید تو بیابونها بدوم 

اما... 

منتظر اونروز میمونم که... 

 

بالاخره روز ... 

بالاخره اون روز هم میرسه...

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

حقته.....
تا تو باشی که دیگه جواب سر بالا به دختر مردم ندی.....
خوبت شد....
دلم خنک شد
تا باشه از این خیط شدن ها
.
.
.
.
شوخی کردمممممممممممممممممممممممم بمیرم الهییییییییییییییییییییییییییی

ساقی دختری از اهالی فردا شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ب.ظ http://jasadeheshgh.blogfa.com

بی بهونه سلام پدر بزرگ

فکر می کنی عمرت قد میده که منتظر باشی

ننه جون جسد عشق !
منتظر بودن برای ما زنده ها یه وقت گذرونیه هدفمنده !
تازگیها هم که همه چی دیگه هدفمند شدند
عمر ماهم قد میده غصه نخورین !
به هدف نرسیدین نه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد